Mepitel és Mepilex (kgy) kötszerek postával küldése

Sziasztok!

Attilától kaptam meghívót a blogba, köszönöm! Én Bűdi Szilvia vagyok, az Epidermolysis Bullosa Alapítvány önkéntes ügyintézője.

Fel szeretném hívni a figyelmeteket arra, hogy a Mepitel és Mepilex kötszereket postai úton el tudjuk küldeni Nektek! A gyártó átvállalja ennek költségét.

A menete ennek a következő: felhívtok a 299-0193-as telefonszámon, elmondjátok, mire van szükségetek (csak a közgyógyos Mölnlycke kötszerekre vonatkozik ez), és a Baross utcában levő Flóra patika a recept alapján összecsomagolja és csomagként feladja postán a címetekre. Ez azoknak nagy könnyebbség, akiknek a közelében nincs olyan patika, ami tartaná ezeket a kötszereket.

Én minden nap 9 és 13 óra között vagyok elérhető a 299-0193 számon.

Kérlek Benneteket, hogy azért ettől még éves felülvizsgálatra szíveskedjetek eljönni, hogy dokumentálhassuk a sebeket, mert így tudunk felírni kötszereket!

Katona főorvos asszony nyugdíjba ment, aki most a Bullosás betegeket ellátja, az Dr. Becker Krisztina, és a következő napokon rendel a Bőrklinikán (VIII. Mária u. 41.), a 218-as rendelőben:

kedd, szerda: 8 és 15 óra között

péntek: 8 és 12 óra között.

 

Minden jót!

Üdvözlettel:

Bűdi Szilvia Nóra