Krém

Mindenkitől elnézést kérek mert egy kicsit összekavarodtak a dolgok a LEVENTE KRÉME-vel kapcsolatban valószínüleg az én hibámból!

Kb.2 éve hallottam előszőr Leventéről,( ő most tünetmentes !! ) amikor voltunk Szigetváron Bíró dr.nál,aki írta Pepének a sebkezelésre a krémet.Én ezt használom! Összetételét lásd a Pepénél használt krémnél.

Aztán közben megismerkedtünk az interneten keresztűl Leventével és ő is elküldte az anno neki írt krém összetételét,( szintén Bíró dr. által ) amit itt közzé tettem.,és az nem ugyan az amit a Pepe kapott., de én mindkettőt Levente krémének hívtam,mert azt hittem,hogy megegyzik a 2 krém összetétele addíg amíg Levente nem küldte el az ő krémének az alkotóelemeit.

Így hát a tisztánlátás végett a Pepénél használt krém és Levente kréme nem egyforma!

Leventénél nagyon nagy volt a bőr hiánya gondolom azért is külömbözik a két krém összetétele.