Levente kréme

Sziasztok!

Kb. két hete elkezdtem Pepe egyik kezét kenni a Levente által használt krémmel.Kb.4 nap használat után mivel nagyon szép lett a bőre gondoltam elkezdem a másik kezén (szebbik keze volt) is.
Egyik este bekentem és másnap reggel már bőgtem,hogy milyen hülye vagyok. Pepe egész kézfeje husig ledurrant. 1 napi gondolkodás után úgy gondoltam még is folytatom a krémet most már úgy is mind1 mert lejött a bőr. Ez kb.1 hete volt.Nagyon lassan és furcsán de gyógyul. Néha bekenem alatta betadinnal.Teljesen lejött a régi megvastagodott rossz bőr és gyönyörű új bőr jön helyette. Pepe is észrevette,nagyon örül neki, gondoltam leírom mi történt velünk hátha mégis hat a krém és beválik. Szerintem egyébként előszőr érdemes ott megpróbálni ahol nem hólyag jön hanem lecsúszik a bőr.
Beszéltem Katona dr,nővel és csinálunk mostantól 2-3 havonta egy pár napos antibiotikumos kúrát.
Azt mondta ha valakinek allergiát okoz a krémben a peru balsam akkor anélkül is csinálhatja mert jó benne a kevéske szteroid.bár én úgy látom a peru b.a titka.
Először a seb szélei felduzzathatnak és kivörösödhetnek de pár nap múlva eltűnik. Többet kell tisztítani és újra kenni a krémezés ideje alatt. Jóó lenne ha tényleg működne. Levente tünetmentes lett a krémtől!!
 
Írjatok ha kipróbáltátok és van tapasztalat.
Sziasztok!
Orsi